30 days med MarieAngel Dag: 2 Min första Kärlek!

Hmm... vem var nu det...det beror på om man menar när man var liten?
Jag tror att det var i fjärde klass som jag blev kär första gången...en ny kille kom till klassen. Han hette Peter och och kallades för Limpan.
Det första jag sa till honom var:
-Kan du säga "Räv"..ja visst sa han och sa "Rev"...gud så taskigt av mig egentligen...!

Vi brukade umgås ett gäng och leka röda/vita rosen eller vad det hette och anden i glaset, speciellt i Kenta´s källare eller om det var Gralle´s? Kommer inte ihåg riktigt.
Iallafall satt vi och pussades i något källarförråd som var tomt och jag minns hur pirrigt det kändes;-)
Det var nog min första kärlek :-)

Idag har jag jobbat, tränat, och inte mycket mera..mina tankar är hos flera speciella personer idag och här kommer en låt till er!