Golf & hårfärning!

Igår så skulle Helen kommit på middag men hon kände sig inte bra så det vart avbokat.
Färgade utväxten på Julia mitt i matlagningen , men det vart bra!

Ringde Ludde och dom ville gärna komma och käka. Vi käkade och det var dåligt väder så ingen hade lust att se ngn brasa,tror det är första gången jag inte kollat på ngn brasa och det känns inte bra i efterhand, så nästa år BLIR det brasa så det så!
Sen kom Ann-Britt, Lillen, Eva och Börje förbi en sväng, trevligt men jag var trött igår så jag somnade i soffan.

Idag har Eva & jag spelat golf på haninge strand.
Gick hyfsat för att vara första gången...29 poäng och så använde jag drivern hela tiden (har haft fobi för den nga år) och det hjälpte faktiskt..enklare att komma in på 2 på parfurorna och på 3 på parfemmorna.

Nu ska jag gå och duscha sen ut och käka med Tina som oxå är gräsänkling idag!

Tjingeling!