Torsdag!

Gokväll!
Jobbat och tränat som vanligt idag och jag måste säga att jag trivs sååå himla bra på mitt jobb!
Tänk att få ha förmånen att ha ett toppenjobb med toppenchefer och toppenkollegor.
Inte en enda dag på de över tre åren som jag jobbat på Hem & Hyra har det känts tråkigt eller jobbigt att gå till jobbet.
Ibland är det stressigt men så är det på alla jobb i perioder.

Jossan hjälpte mig häromveckan att buda på ett skal till min Iphone och det kom igår...jättesnyggt tycker jag!

Nu väntar jag på att salladen ska äntra dörren..har gjort en smaskig sallad som består av:

stekt kassler i tärningar
bacon
alfalfagroddar
tomat
gurka
rostade (egengjorda) brödkrutonger
sallad
rödlök

sås:
Ta en lättcremefresh burk och pressa i saften av en apelsin, lite salt & citronpeppar=klart!!

Men Taki jobbar över så jag får vackert vänta eftersom jag glömde köpa detta då jag trodde vi hade det hemma!
Tjingeling!!