Lite si & lite så!

Känner mig på ett litet konstigt sätt på halvdåligt humör.Solen skiner på utsidan men insidan känns lite halvmolning...tror det är semester jag behöver!

Mötte upp Julia, Jossan och Idun i stan, shoppade en stund och sen hem.
Köpte makaroner till middag ... och frysta köttbullar som jag var sugen på idag!
Taki spelar golf och varken Adam eller Don är hemma.

När jag körde dem till Lennart så visade det sig att Christopher var där...har inte träffat honom på jäääätttte länge!
Han såg nyklippt ut men berättade att helt sonika hade fått så långt hår en dag så han rakade av sig det själv.
En bra karl reder sig själv...hihi!

Bilder på de kommer NU:










#1 - - julia:

jag älskar dig med mamma, jätte mycket!!

#2 - - jos:

PUSS <3

#3 - - Linda:

HAha nej mer kläder behövs väll kaske inte:P

Det vart lite av dom sakerna men den där bilden är ifrån H&M´s provhytt:P. Shoppade desto mer på Nelly rean som startade igår morse, bänkade mig direkt haha.

#4 - - Caroline:

När min pojkvän blev less på sitt hår för ett år sen drygt så gjorde han samma sak.. Men det var inte så superfint kan jag ju säga..