Resdag igar

Igar vart det en resdag med monsunregn.
Tydligen gar monsunbaltet 20 mil soder om Hua Hin och detta var 35 mil soderut.
Man sag hur det vart gratt over bergen sa kom regnet och det var inga daliga regn...baten gick hem kl 15:00 och denna gang hade jag fixat seasick pills. Men det blaste inte sa mycket sa det gick bra!

Sen tog bussen 5 timmar hem, daliga vagar ar det har, sa vi var hemma vid 24.00.
Bara att ga och lagga sig och alla utom jag och ludde spelar golf idag, ludde sover sa jag gick till klubbhuset!

Imorgon ska vi klappa tigrar, aka flodbat pa floden kuwaii och aka tag.
Det kommer bli en heldag!

(Mor & Far kan ni inte skicka ett sms och hora av er?)
(Puss pa dig Julia for att du kommenterar, jag blir sa glad nar jag ser dina inlagg!)

Kram till Alla!!
Grillpartyt hos Roffe & Elisabeth


Djuralskare som man ar!!


 I vantan pa katamaranen

Har regnar det!

 Taki & Ludde!!

#1 - - Anonym:

Så bra att vi får hem "vår" Marie snart. Du verkar dock ha haft det underbart där borta - det är dig väl unt. Kram /sus Hem & Hyra

#2 - - juliaaaaaaaa:

Uppdatera bloggen lite mer mammsing!!!

i miss u!