Kattungarna Tarzan & Tyzon

Som sagt så är min kamera ute på äventyr i Turkiet så jag var tvungen att be Josephine komma hit och ta lite kort!
 Först var vi hem till henne och lagade lite middag, det vart fullkornsspagetti med cornköttfärssås med majs i.
Nu är småkissarna snart 4 dygn och varken ser eller hör!Men de mår jättebra och äter och sover!

Jag är nästan säker på att det är killar så om jag inte kommer på något coolare namn så ska de heta:
TARZAN & TYZON

Zelda är superduktig mamma och vaktar dem hela tiden!

Lägger ut kort så att Lena & Annika kan säga vad det är för kön om jag har fel eller inte?

Här kommer godingarna :-)







#1 - - Lena - "kattexpert":

Hej!

Det ser ut som två pojkar. Jätte fina! Nog är det samma pappa igen, eller hur? Lika färger som tidigare så det ser misstänkt ut. Kram