Inte riktigt min dag idag!

Jobbat...mycket är det just nu och tränat idag!
Utan träningen skulle jag inte överleva känns det som!
Julia med två klasskompisar kom till jobbet och samlade in pengar för "Världens barn" så jag tvingade alla som var där att ge dem lite i bössan!

Sen på väg hem börjar en lampa att blinka i instrumentpanelen...på med brillorna, fram med instruktionsboken och det visar sig vara ett insprutningsfel...KONTAKTA NÄRMSTA VERKSTAD.....yeeah Marie Grattis Nr:1.

Ställer bilen och ringer Citroen assitans(Tack Gode Gud att jag betalade räkningen för det) och de hämtar bilen och så får jag hyrbil imorgon i 3 dagar!
Skrev upp på en lapp vart de bärgade bilen och den lappen ligger just nu i arbetsklädererna på Kullagården...Grattis nr:2 Marie.

Ny dag ...Nya möjligheter imorgon kanske...S U C K!