Kvällsjobb i hemmet...hihi!

Hade någon sorts väldig energi när jag kom hem. Ingen hemma så det var fritt fram. Taki var och spelade golf med Ronnie.Julia är hos Janitha, Don hos sin mamma och Adam hos Kenny.

Sagt och gjort så började jag på det mycket tråkiga jobbet att putsa fönster....usch vad det är trist.
Vårt, Julia´s, Don´s, Badrummet, Adams´s och två av fönstren i allrummet.
Klapp klapp på axeln till mig själv, dessutom fick sig blommorna en dusch i badrummet oxå..mycket behövligt.

Taki kom hem sen så han fick göra maten medans jag fortsatte.
Det känns så skönt när man äntligen gjort det, jag får fortsätta en annan dag!
Falukorv i ugnen med nudlar i sesamolja vart det. Det var smaskigt!

Har föresten köpt nya glasögon..lite somriga sådär...och så förståss kunde jag inte låta bli att lägga ut en bild på Julia´s rum hur det ser ut just nu i denna stund......SUCK...säger jag bara.(Julia...du vet vad du ska du ska göra eller inte göra imorgon va?...Fniss!)

Ha en fortsatt bra kväll alla!!











#1 - - ella:

nu blev ja hungrig=)ja nu saknar ja den fina värmen som va några veckor sen ju.hoppas du har d bra=)ska fixa nån mat här nu.fin bild på dig