Love Boat



Har hittat det här....!!
www.loveboat-stockholm.com/

Loveboat är för oss 40 pluss men jag är helt säker på att man kan vara lite yngre oxå.Bara man gillar 70 & 80 tals musik och att ge järnet!!
Låter skitkul tycker jag!
De arrangerar typ 2 ggr om året såna här arrangemang och vad jag hört är det skitkul!

VILKA FÖLJER MED????

#1 - - alec:

nemen hej :) klart jag kommer ihåg dig, jag va ju hemma hos er, ni bodde så fint.. hur är allt?



dom är gjorda i photoshop.. snygga va? :)

allt är sådär med mig.. det flyter är lite rädd just nu bara..



tack för kommentaren.. kramar

#2 - - Linda:

OM du har winows vista så ingår det programmet i det. Finns under start, sen heter programmet cyberlink youcam.

#3 - - ella:

värkar kul=)hoppas du får en bra dag ,ja e seg nu ska ja tillbaka till syrran över dan

#4 - - Taki:

Klart jag följer med. verkar hur kul som helst.