Rån på Trångsunds pendeltågsstation

Vad trött jag blir på alla som inte kan hålla reda på vad som är mitt & ditt?
Ge xxx i andras saker och sök ett jobb!

Jag släppte av en tjej där kl: 21.10 ikväll...tur att man inte var där en timme tidigare eller oxå inte,man kanske hade kännt igen ngn...Usch!

Pistolrånade spärrvakt på månadskort

Stockholm. En spärrvakt vid pendeltågsstationen i Trångsund, söder om Stockholm, hotades med pistol och rånades på ett okänt antal månadskort vid åttatiden på måndagskvällen. De två gärningsmännen, i 20-årsåldern, försvann sedan mot det intilliggande busstorget med bytet.

- De visade pistolen, tog månadskorten och sprang därifrån, säger Magnus Axelsson vid Stockholmspolisen.

Spärrvakten skadades inte fysiskt.



#1 - - Linda:

God Morgon,



Ja själv börjar jag jobba 17:00 och slutar 22:30 så blir väll lite bloggande under dagen iaf=)



Hoppas att du får en bra dag på ditt jobb, kram.

#2 - - ella:

nä d gör d ej, men längtar =)

ha en bra dag

#3 - - kevlarsoul:

Svar: Min todo-tavla är från Granit o kostar 129!