Farsta & middag!

Åkte direkt hem från jobbet för att joina mor & far som varit själva hela dagen.
Vi åkte direkt till farsta och kikade runt lite och så tog vi en låång fika.
Sedan i full fart hem och laga mat...strimlad fläsk-kotlett med champinjoner, paprika, vitlök, soya, broccoli och äggnudlar...allt från Lina´s matkasse.
Sen kollade vi på lite kort på datan och nu är det aktuellt som gäller.

Taki är med grabbarna grus på golf med övernattning någonstans mellan uppsala och enköping(tror jag det var).

Imorgon firar vi julia och då kommer resten av konkarongen hit!

Glömde berätta att Taki och jag var till Outleten i Barkaby igår kväll och där hittade jag ett par supersköna Fornarnia jeans på REA. Nu idag när jag haft dom en dag och dessutom suttit framför datan hela dagen på jobbet förstår jag varför..!
Kolla knappen på fickan..när man sitter ner så klämms den lixom in i skinkan..haha...jaja, ska man vara fin får man lida pin!

Tjingeling!









#1 - - ella:

lugn helg här=)får räcka me gårdsfesten nästa lördag sen åland=)ha en skön lördag

#2 - - Västbodaskolan:

Den som vill kan ju äta middag på den ockuperade Västbodaskolan i Farsta.