I väntan på att IDOL ska börja..

Idag har tränat Spinning & Core och det gör jag alltid på tisdagar. Hade dock ingen matlåda med idag så jag gick till Svarta Lådan och handlade..Wokade grönsaker och Quenioa. Köpte oxå 2 mellanmål...Kesella med blåbär, hallon och björnbär och en gnutta honung i ..mums!


I ToppHälsa nummer 2 2008 har de stort reportage om den svenska succé-metoden Svarta lådan - som gör det lättare att äta rätt, lätt och gott. 


STILL MISS YOU BABY.....





För dom som vill kolla nedan.....

namn: Marie Elisabeth Häggström
födelsedag: 20 Okt
födelseort: Falun
uppvuxen i: Leksand
bor: Trångsund
ögonfärg: Blå
hårfärg: mellanblont
längd: 163 hela cm

FAVORIT
färg:
vit & svart
plats: utomland i värmen
bok: svårt
spel: ???
drog: coffe
fordon: Min lilla Dawoo
affär: gina tricot
CD: ?
artist: for now...all Bossa Nova
aktivitet: träna

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
Ja
gnälla: när saker inte blir som jag vill
skrika: enstaka gång , men då är jag riktigt förbannad
sova: ja , var och hur som helst
klä dig i svart: ja
gå till kyrkan: Nej inte så ofta
röka: ja
hata folk: nej
lita på folk: ja

NÄR
läste du en bok senast:
på semestern'
vad åt du något senast: spagetti & köttfärssås
svor du senast: Idag
sjöng du senast: Idag
klagade du senast: nyss

VEM
saknar du:
simba
vill du slå: alla i golf
kramade du sist: Josephine
vill du vara som: mig själv
sårade dig sist: vill inte peka ut ngn
vill du bli galet full med: Haha...Marcus
gjorde dig riktigt glad senast: kattungarna
fick du sms från senast: tommy
ringde dig senast: taki
är vackrast på jorden: jag

HAR DU
förföljelsemani:
när ja går ute ensam på kvällen
tvångstankar:  nej
färgat håret: japp
några piercings: ja
egen dator: ja
gjort bort dig rejält: Ja
bra självförtroende: ja
komplex: ja
kysst någon: Ja
varit/är kär: ja
rymt hemifrån: ja
tuttat eld på nåt: nej


HUR
går du: ganska snabb marschtakt
svarar du i telefonen: "Ja det är Marie"
mycket pengar har du: just fått lön så...
ofta bäddar du sängen: har en period utan överkast just nu
ofta städar du: försöker 1 gång i veckan
många stör du dig på:  ingen

TROR DU
att du kommer bli något:
jag är redan bäst :-)
på gud: Jooo
att det finns nått efter döden: himmel & helvete
på rymdvarelser: njaa
att folk tycker om dig: jag tror det..
att du kommer få barn: Jhaha, har redan 3
att du kommer skilja dig: är redan skild en gång

#1 - - ingalill:

Hur i hela friden hinner du med allt du gör. Du verkar ha mycket energi, men du kan inte sova många timmar per natt, eller? Har Don någon sida på resedagboken på nätet? Är Taki lika energisk som du?

Kram Ingalill Tack för presenterna i Temeni som väntade oss när vi kom. Ingalill