Finns det något godare än en Caffe Latte?

Hello!!

Jag har fått en ny (o) vana...varje morgon på väg till jobbet så köper jag en
caffe latte
 det är bara så himla gott!
Men det blir dyrt om man ska köpa det varje morgon..20:- dagar i veckan i 4 veckor blir 400:- i månaden...hmm...
och 4 800:- på ett år. Men om man tänker så så blir ju livet jättetråkigt.

Inga-Lill...blir så glad när du skriver..och eftersom du inte skrev din mailadress så svarar jag dig här i bloggen..
Jag sover oftast mellan 24.00- 06.00, men som igår så somnade jag i soffan kl: 22.30....tar mig en rejäl natts sömn lite då o då.
Taki´s golfsäsong är ju nästan över nu så han börjar bli lite rastlös...och när han blir rastlös så blir det mycket tv tittande på kvällen och dataspelande...(Age of Empire).
Don och Henke har en blogg som har följande adress:http://donochhenke.blogg.se

Idag har vi oxå börjat med en stegtävling via jobbet och korpen som håller på hela okt...Imorgon kommer jag att berätta hur många steg som jag gick dag 1 (alltså idag).
Har även tränat Kettle Bells idag...det är det passet som jag blir mest svettig av.

Vi hörs imorgon!!
#1 - - cookie:

Sv: Jag hittade den i morse under soffan, undra hur den kom dit tro?

#2 - - Macke:

Marie,



Latte är ju mumma... Men kolla in denna länken :P

1207309.svd" rel="nofollow">http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel1207309.svd