Ann-Britt & Lillen & Balance Gym

Hello again.

Vad har hänt idag då?? Joo vi har skrivit kontrakt med ett nytt xxxxxxxx idag så det blev lite champagne efter kontraktsskrivandet. Har dessutom tränat sculpt idag med Sofia på Balance. Hon är verkligen en bra instruktör.

Jag vet inte om jag sagt var jag tränar  men det heter "Balance" och det är kronprinsessans kille Daniel som äger detta gym. Rent, snyggt, trevligt och bra instruktörer och maskiner. 

Stegtävlingens andra dag hamnade på summan: 12 345 steg...det är jag ganska nöjd med!!

Efter jobber så gick jag till södra station, allt för att få så många steg som möjligt...hihi..är man tävlingsmänniska eller inte.
Därefter vart det puben som vanligt på fredag em, det hela slutade med att vi käkade där.helt plötsligt skulle varken adam eller julia äta hemma.






Sedan följde ann-briitt och lillen med hem på en kaffe & whiskey och hur kära de var i katterna kan  ni se !


Inte ens när kollade på Tv kunde han låta bli sötnosarna...(och jag förstår honom)


SOV GOTT!! (för det gör jag i soffan strax...(taki kollar på film och käkar )