Youghurtglass i gallerian

Ännu en dag har gått...!
Idag åkte jag och hämtade min dödsdömda bil :-(......satt där och kände mig faktiskt ganska ledsen och beklagade mig som  tusan.
Jag tänkte...ska han inte ta betalt snart? Nää han snackade på och tog fram papperen och strök med en RÖD penna över avgiften för felsökning som skulle ha gått på 500-1 800 kr. Jag tänkte att nu kommer det , men näää...han såg mest medlidsam ut och sa Tack & Adjö!
Heureka!! Eller vad man nu säger!!!

Var för övrigt och storhandlade idag på willys.....sen hem och köpte Pizza..! Orkade inte laga någon mat..!

På lunchen åt jag den godaste glassen som finns i stan.
 Yougurtglass (fett & sockerfri) med hallon.....mumsfilibaba!





#1 - - Taki:

Glassen ser god ut , fick man smaka nääää

#2 - - Marie:

Du får börja jobba i stan här med mig så kan vi både träna & äta tillsammans :-)

#3 - - Maria:

Var finns den glassen?

Kan vara bra att veta...om man kommer upp någon gång.

Älskar nämligen glass!!!!

#4 - - Marie i Trångsund:

I gallerian....den ligger mitt emot NK!