Jul & Klänningsinköp!

Idag har jag varit på mammografi....klämmt ihop tuttarna 6 ggr,,,ajajaj! Iallafall så såg allt OK ut och det var skönt!
Gick igenom NK och de har redan satt upp julgran inne.
Kolla nedan.

Sen så hade jag inte så bråttom hem idag  så jag flanerade runt lite  affärer och det kan vara farligt!
Kom hem med en klänning. Har alltid tänkt att OM jag skulle leva om något decennium så skulle det bli när charleston var populärt så jag tror det blir på 1920-talet!
De hade så fina klänningar med band i håret och en fjäder som stack upp från bandet.
Nog om detta det blev iallafall denna klänning: Ni kan väl kommentera om ni tycker den är snygg?






#1 - - Binger:

Hej!

Nu har jag fått "luft"!! Ha, ha, bättre sent än aldrig! Klänningen var jättefin tycker jag, dock

inte julgranen på NK.

Kram

Binger

#2 - - Annika:

Hej marie! Den klänningen var ju kanonsnygg och satt fint på dig. Ska nog åxå ta mig ut någon dag och leta ny blåsa. Kram Annika