God Natt..

Nu har jag och Taki...Robin & Jossan vart o käkat på värdshuset...Mums va gott det var.
Det var tydligen kareoke där ikväll så jag drog av några låtar eller vad man nu ska säga:
Låt nr:1 Abba med Thank You for t he music..
Låt nr: 2 Frank Sinatra New York New York
Låt Nr: 3 Annelie Ryde Ååååh en sån karl

Sen sjöng systrarna Maria & Lena oxå....ni är bäst!!

God Night!!



#1 - - "Mamma Catharina":

Hej

Gullig blogg.

Helt klar mer uppdaterad än Dons och Henkes. Och trevlig med mycket bilder - tycker i alla fall jag.

Eftersom jag förstår att du rätt ofta är inne på datorn tänkte jag passa på att fråga om ni, eller Taki, har tankar på att hämta grabbarna i morgon bitti från Centralen? Själv är jag inte säker på att jag har tillgång till bil. Om nån hämtar måste den förmodligen gå ut och vara på spåret när deras tåg kommer in så att de ser att de blir mötta. För som jag förstår är det svårt att komma i kontakt med "slarvpellarna" nu?

Du kan väl meddela hur ni gör?

F.ö. var klänningen skitsnygg!

//Catharina