Blossa glögg!!

Hej Allihopa!!

Idag startade försäljningen av Blossa Glögg 08. I år är det blåbärssmak. Har dock inte smakat, det får vänta till 1:a advent!
Passade oxå på att köpa en liten miniserie av 03-08 av blossas special utgåvor!

Taki är sjuk och har varit hemma och snorat idag...stackarn.Vi har tagit det lungt hela helgen och bara varit hemma i princip.

Min bil är på verkstan för att koldioxidhalten var för hög, nu har de hittat felet..ngt med avgasventilen och jaaa ..biltekniska ord är jag inte bra på  men jag ska hämta min pärla imorgon.
Jag är ju lite sur på min bilverkstad för de gjorde inte ett bra jobb sist så jag skällde på dem vilket reulterade att de idag åkte hem till oss för att hämta vinterdäcken och byta och det hade jag verkligen inte bett om...Nu är det bra betalningen kvar imorgon...SUCK!!!

Taki & Jag var och hämtade Julia i Bagarmossen ikväll oxå...sen skjutade vi henne till sin pappa!!

GOOD NIGHT