Pepparkaks tillägg!!

Var tvungen att baka lite mera pepparkakor...Don har ramlat ner från gardinstången och kvar sitter hans stackars huvud!
I natt var det fullt hus här....
Jag & Taki
Jossan & Robin
Adam & Steve
Julia & Ewelina

Don har åkt till mamma och kommer tilbaks snart!!

Nu ska jag åka o handla lite bröd så alla får frukost, sen blir det julklappsinköp. Länge Leve Att Vi Fått Lön Idag!!

#1 - - Sofia:

Dina var inte heller så dumma ;)

#2 - - Linda:

Vi får inte lön förräns imorn men det gör inte så mycket då jag tog lite under madrassen idag till handlingen haha

#3 - - pippi:

JAHA VAR INTE JAG DÄR OCKSÅ ELLER :(

#4 - - Ann-Sofi:

Åh, vad gott med egna pepparkakor. Om 100 år kanske jag får lite tid över att göra sånt.

Hade tänkt göra julgodis men blockchokladen är snart uppäten och snart ger vi väl oss på nougaten också, haha!