Julklappsinslagning...

Idag har jag satt papper på lite julklappar.Skönt att jag börjat och att några är klara! Lagade Fläskpannkaka till middag och sen slog jag in julklappar medans Taki låg i sängen och tittade på TV.
Gissa vad som var på TV?...Hm, kan det vara inredningsprogram???...Näää kan det vara Desperete housewifes?? Näää Det var Golf förståss....dessutom hade han gömt en godispåse som han fått av Pippi igår under ett A4 papper när jag kom upp...-.(Pippi du fåååår inte mata Taki med godis)...Haha!(kolla i bilden till höger om taki så sticker påsen upp, han ser så där lagom oskyldig ut där han ligger..)

Nu ska jag fixa mina naglar för imorgon ska vi På IDOL finalen i globen. Jag lovar att vinka till er!!
Vi ska gå tillsammans med Annika & Björne, det ska bli asnice!

Tjingeling så länge!!