Nytt i uterummet & Hailey

Blivit så dålig på att uppdatera på bloggen, men ska försöka bli lite bättre. Igår spelade vi Haningetriangeln på våran klubb och Haninge Strand vann mot de andra klubbarna. Dessutom kom Heli och jag trea så vi fick varsitt presentkort i shoppen på 400 kr. 

Idag har jag jobbat och blev bjuden på lunch på Berns asiatiska, mycket god sushi fick jag.

Åkte sedan hem till Haylie och hämta ett par spännen att spänna fast bilbarnstolen som jag köpt, men det visade sig att de inte passade så nu har jag fått knyta fast istället.
Vi ska ju åka i min bil upp till Leksand på torsdag och då ska Julia, Hailey och Julian följa med. Dessutom så har jag med mig lilla Åke som är en sex månaders  pomerianvalp så det blir nog full fart⭐️

Köpte kuddvar som går i stil med duken i uterummet på HM och så var jag förbi Anna på Makeupstore och köpte mineralpuder då mitt tagit slut. 
Tack för hjälpen med valet⭐️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)