Monday update!

Har det hänt något? Njaa, inte direkt men jag kom iallafall hem vid sju-tiden och började laga mat.
Idag blev det en rätt från Linas matkasse. "Borlottichili med lime och persilja". 
Blev en supergod vegetariskt gryta som serverades med surdegspave som man gräddade i ugnen.
 
Taki var på sin träning så jag fick käka själv, men det kan vara skönt ibland. Satte på bra musik och diggade loss.
 
Ett tips som jag vill dela med mig av är att när jag skalar lök eller andra grönsaker så tar jag alltid ett hushållspapper och lägger bredvid och så lägger jag "skräpet" på hushållspapperet. När man är klar så är det bara att vika ihop och kasta i återvinningspåsen. Du slipper hålla på i slasken och gräva upp gamla rester som du kastat.
Har lyckats få Taki att börja med detta också:-)
 
Trevlig kväll och glöm inte trycka på lilla hjärtat om ni gillar det.