Ibland orkar jag inte med mig själv😱

Idag gick jag till apoteket och köpte Frenadol som ska vara bra mot influensa, feber och huvudvärk. 
Masade sedan iväg den korta promenaden till Consum för att köpa lite frukt.

Vad händer? 
Jo jag lyckades tappa medecinen inne på Consum och lyckades engagera personalen att leta då jag först tappade det en gång därinne och hittade den men nästa gång var den puts väck. Måste ha varit någon som tog den....suck😳
Bara att trava iväg tillbaka till apoteket och köpa ny medicin. 

Solen lyser och försöker sitta på balkongen lite då och då. 

Jag hoppas jag fort blir bättre då jag inte brukar ha sjukdomar så länge.


Som sagt ibland orkar man inte med sig själv, klantigt värre🤒
(null)

(null)

(null)


#1 - - Anonym:

usch va trist men vad gör man ...tur du kunde köpa ny ...önskar dig & de dina ett GOTT NYTT ÅR kram