Rosa eller inte?

Jag gillar verkligen mitt rosa hår. Nu är frågan om jag ska fylla på det för det tvättas ju successivt ur? Tycker ni att det är barnsligt att ha rosa hår när man är 53?
Jag gör ju som jag vill men kul att höra vad ni tycker;-)

Har varit hos veterinären med Zelda idag igen och det är inte helt läkt så nu får vi droppa 6 ggr om dagen igen och återbesök nästa måndag. Håll tummarna för att det blivit bra då😔. Tratt måste hon fortsättningsvis ha och inte gå ut..nu har hon varit inne sedan 2:a oktober.
Tycker synd om henne, hon är ju en utekatt.
(null)

(null)




#1 - - Anonym:

Klart du ska ha rosa! Nej, inte för gammal för det. Krya på kissen! :)
nouw.com/malinedlund

Svar: Tack, jag gillart verkligen:-)
Marie Häggström

#2 - - Eva`s blogg:

Klart ROSA coolt stackars kisen :( hoppas du får en fin onsdag kram

#3 - - Eva`s blogg:

Klart ROSA coolt stackars kisen :( hoppas du får en fin onsdag kram