Ännu en underbar dag:-)

Dagen började med jobb, promenad i Humlegården på lunchen med Thyson, fick en fiiin blomma av Hem & Hyra för min vinst igår (Tack Snälla)... och sen hem!
Hämtade ut mina nya progresiva glasögon, men det fattades ett par:-(
Får visa bilder på det en annan dag!

Sen brummade jag och Thyson till Jossan och vidare för att plocka upp Julia på hennes jobb.
Vidare brummandes till Tanto och käk på "Bara Ute" ner vid Hornstulls strand.

Målet sedan var minigolfen som vanns av mig....Jossan 2:a och Julia 3:a med ett slag!

Sedan lämnade vi av Jullegullan vid södra station , hem med Jossan och nu är jag oxå hemma!
1 Dag kvar att jobba på semestern och den dagen kommer att avslutas på Hasselbacken med soul train after work :-)

Tack för att jag fick spendera kväller med er<3

Kram till alla goa läsare!