Update senaste dagarna..och minus till onlinepizza

Fy vad det är tråkigt att vara sjuk, inte för att jag tror att NÅGON tycker det är kul men ändå.
Har ont i kroppen och hostar och får febertoppar, taki har jobbat lite idag men han hostar fruktansvärt, och känner sig inte pigg!

Legat i soffan och tittat på tv och med datorn i knät, druckit nyponsoppa och käkat halstabletter.
Ingen orkade laga mat så en dag skulle vi beställa pizza med hemkörningfrån onlinepizza.se jag beställde en capricciosa med extra annanas och taki en sallad.
Salladen var OK men när jag öppnar min pizzalåda så ligger det en pizza med kött, räkor,champinjoner, kronärtskocka och oliver...gaaah. Dessutom kall och inte god för fem öre, fick skrapa av det otäcka köttet och räkor äter jag bara inte på pizza!!
Skickade ett mail via mobilen med bild och kvitto men inte har någon hört av sig inte:-( DÅLIGT

Tjing!

#1 - - ella:

trist dom ej hör av sig!!dom får ju rätta till så man fortsätter handla

hoppas ni e krya snart=)