En utmaning!

Jag har fått en utmaning av Linda så jag ska försöka svara så gott jag kan!

1.
Vad gjorde du för ca 10 år sedan?
Jag var gift och bodde med barnens pappa i vårt hus på mörtviksvägen, jobbade på POL Data AB och var 38 år.

2. Vad gjorde du för ett år sedan?
Precis på dagen för ett år sedan var Ronnie & Ludde och Ann-Britt & Lillen hemma hos oss och vi käkade lite och myste! 

3. Fem snacks du gillar?

Gottegris=jag
Gelehallon
Colaflaskor
Popcorn
Choklad
Lakritz

4. Fem sånger du kan hela texten till?
Om jag fick leva om mitt liv och önska vad jag ville bli så skulle jag helst vilja bli sångerska, jag älskar att sjunga(trots att mitt rökande gjort mig hes)men jag gastar på när det är karaokee ;-)
* Thank You for the Musik - Abba
* New York - Liza Minelli
* Pernilla Wahlgren - Piccadelly Cirkus 
* Ted Gärdestad - Jag tänker Hoppa...
* Stilla Natt....

5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?
Jobba deltid
Åka utomlands
Jobba med hemlösa eller annan charity
Bjuda mina barn & vänner på lite resor
Köpa lägenhet i stan


6. Fem dåliga vanor?
Jag röker (men har iallfall hållt upp 81 dagar i år, cred till mig;-) 
Shopoholic...!!!
Jag är våg så jag har svårt att bestämma mig för vissa saker, men ibland så vet jag absolut på pricken vad jag vill, och kan bestämma mig snabbt.
Älskar snabbmat!
Dataoholic :p


7. Fem saker du gillar att göra?
Jobba
Njuta av god mat tillsammans med vänner/familj
Att vara med thyson och mina kissar
Spontana fester
Resa



8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i/eller köpa?
Hmmm, jag typ kan ha alla stilar i hela världen men med nga undantag:
- Nunne kläder
- Burka
-Potatissäck
-Värsta feta bilen( man kommer fram ändå)
-Blodpudding(bläääää) 

9. Fem favorit leksaker?
• Datan
• Iphonen
• Tv:n
• Karaokee
• ?????


10. Tio personer jag vill se göra denna utmaningen?

Josephine
Emelia
Blondinbella
Sofia
Lovisa
Resten är frivilliga :-))

Tjingeling!



#1 - - Anonym:

sv: har gjort den nu:D

#2 - - Sofia:

Haha, kul! Får svara på dem lite senare idag! :)

#3 - - martina:

Gott nytt år! :)

#4 - - Linda:

Jaaaa men det får vi styra upp någon gång ni brukar ju vara i krokarna..



God fortsättning <3