Elvis...den lilla lilla hunden :-)

Idag så fixade jag middag lite snabbt när jag kom hem. Bara julia och jag som käkade, de andra var på andra saker och fick äta senare.
Julia stack till Rickard(grr rickard , du har tagit min lilla stumpa ifrån mig ;-)....) och så bytte jag om till lite ut & gå vänligare kläder.
Åkte till Jossan och så hämtade hon Elvis..den lilla,lilla hunden och så gick vi ut på promenad på kvällskvisten.
Kolla bilder nedan hur "liten" han är...fniss.

Under vår runda som var ganska mörk stundvis,så såg jag helt plötsligt ca: 5 meter framför mig något ligga på  marken.
En man i 50-årsåldern i jeans,skor och kortarmad T-shirt låg där bredvid nga byggbaracker.
Vi gick fram och frågade hur han mådde och då förstod jag att han var stenpackad.
Det var kallt ute så jag sa att det verkar inte vara någon bra plats att sova på...först blev han sur och undrade varför jag hoppade på honom så där, men sedan blev jag helt plötsligt underbar kvinna...vad fort det kan ändras va?
Fick till slut ett telefonnummer som jag precis knappade in på telefonen...då kom tre personer emot oss och sa till han som låg på marken...XXXXX...ligger du här? Du är ju stenpackad...kom nu så hjälper vi dig hem. 
Det var några grannar i samma port som hade kommit förbi...tur för oss för då kunde vi släppa det.

Kolla vad fint Jossan har målat namnet på sin förskola som hon jobbar på...!










#1 - - ella:

dom e goda ha i varm mjölk=)hitta dom på lilla kiosken.skoj med Åland å jo kort men kanske ej lägger ut på andra får se sen;)sjuk så ej orkat ta tag i d.

stor vovve,sov gott=)