Jobb i stan idag

Idag var jag tvungen att ta mig till jobbet och kolla post och fakturor och skriva ut lite grejer.

Tog bilen för minskad smittrisk och hade "bokat" att jag behövde vara på kontoret idag så ingen annan skulle komma dit. 
Det blev hela dagen, rätt skönt att ha två skärmar istället för laptoppen.

Maria jobbade hemma och hade en sällskapssjuk Zelda vid sin sida.

Ikväll tvättade Taki  bilarna..välbehövligt!
Medans lagade jag rätt två från Linas matkasse. Rostad paprikasoppa med focaccia. Blev supergott fast lite starkt då jag tog två teskedar chiliflakes istället för två kryddmått.

Idag är det Greklands nationaldag. 199 år sedan frigörelsen från de Omanska riket. 
Grattis Grekland🇬🇷
Vi var i Athen just denna dag för tre år sen och firade i Athen vid Sydagma❤️
Anledningen till att vi var där var att svärmor fyllde 80 år så vi möttes alla i Athen🇬🇷

Så Grattis igen Kicki på din födelsedag 💖

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)