Sveriges nationaldag 🇾đŸ‡Ș

Vilken dag vi haft och vilket vĂ€der. Delat den med Hailey family, Monkan family och Christer family❀

Började med Tabata vid stortorpsbadet med Julia & Monica🙏 Lennart och Hampus passade Hailey. 
Sedan Ă„kte vi hem och hĂ€mtade Taki och vidare till Farsta gĂ„rd försatt fira nationaldagen. KĂ€kade halomiburgare och fikade och lyssnade pĂ„ jazz och en blĂ„sorkester som spelade Queen lĂ„t bland annat🙏

Hem och började förberedelser för grillat som blev blandat kött, rotfrukter i ugnen, padrones, majs, sallad och till efterĂ€tt gjorde jag Sverigebakelser med LeksandshallonđŸ„°

Vilket vÀder vi fick idag!! Helt otroligt underbart.

Imorgon jobbar jag halvdag hemifrĂ„n och pĂ„ eftermiddagen har jag min match mot Ilena pĂ„ Haningestrand gk. Wish me luckđŸ€—

(NĂ€r vi var ivĂ€g till Farsta sĂ„ Ă„t rĂ„djuren upp tvĂ„ krukor pensĂ©er...big suck pĂ„ det😱

Tack för idag alla som jag trĂ€ffade idag❀
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



#1 - - ŚŠŚ™ŚžŚšŚ™Ś Ś‘Ś“ŚšŚ•Ś:

many thanks a good deal this fabulous website
is formal plus everyday

#2 - - Bloggfeed:

Hej!

Är du intresserad av att din blogg syns i flödet pĂ„ bloggfeed.se och aaafeed.se? Det Ă€r naturligtvis helt gratis!

LĂ„ter det intressant sĂ„ fĂ„r du gĂ€rna kontakta oss pĂ„ [email protected] sĂ„ kan vi ta det vidare dĂ€rifrĂ„n! :-)

Med vÀnliga hÀlsningar
Bloggfeed-teamet


Svar: Ansolut vill jag det./Marie
Marie HÀggström