Vilken bra dag det blev😀

Idag besiktigade jag cabben som ska ut till försÀljning. Var inte orolig för att den inte skulle gÄ igenom men man Àr ju ingen mekaniker.
Den gick igenom besiktningen galant och efter lunch var sen ute pĂ„ blocket. 

Hade en date med Helena & Jossan pĂ„ Secret Garden och dĂ„ var jag hemma till 20:30 och sĂ„  sĂ„lde jag den! 
SÄklart blev det lite prutning men nu har jag sÄlt bÄda bilarna och det kÀnns sÄ skönt.

Dock mÄste jag erkÀnna att de varma sommardagarna med cabben kommer att bli saknade!
Bara att lĂ€ngta tills min nya bil kommer❀

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

#1 - - Anonym:

Varför vill du sÀlja den dÄ? skönt med cab :) kram Ä fin lördag

Svar: Tjaa...jag har köpt en ny bil som kommer i maj..haft tvĂ„ bilar i tre Ă„r nu sĂ„ kĂ€nde att det var lĂ€ge att sĂ€lja av dem dĂ„ jag vill ha en ny frĂ€sch bil som man inte behöver reparera dĂ„ och dĂ„đŸ‘
Marie HÀggström