Torsdagssoppa

Idag var det jobb som vanligt! Lyckades ta mig till Sats och fixa lösenordet till appen så jag kan boka pass och äntligen komma igång med träningen!....hurra för det! Bokade in två pass direkt till nästa vecka!

Hemmavid blev det middag och sen satt vi i uterummet med fönstret öppet in till vardagsrummet och kolla på tv och myste⭐️

Alltså jag säger bara om ni inte har ett uterum och har möjlighet och bygga ett...shooout...doit..you dont regret it!

Föresten...på väg till jobbet idag så var jag tvungen att fota ett tunnelbanetåg som hette Gunnar.
Tänk att de de döpt ett tåg efter min finaste far😍
(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Angelica Wåhlin:

Nämen gud, vilken härlig middag!

Svar: Jag gillar inte att äta så mycket när jag kommer hem från jobbet så soppa är toppen:-)
Marie Häggström