Onsdag

Idag bjöd jag Julia på middag eftersom vi möttes upp kl 18:00 och jag var stand-in för Torsak som jobbade. De hade fått kallelse till en visning av en 3:a i Trångsund. Den var dock väldigt sliten (men skulle få nya tapeter dock och kyl/frys/spis enligt hyresgästen som visade lägenheten ) 8 st som är före i kön så det ska nog till ett under om de skulle får den.

Vi gjorde spagetti och köttbullar som vi båda älskar...lätt, enkelt och gott!
Jag letade fram "Min första bok" som jag gjorde när Julia föddes...så kul att kika i, var längesedan❤️
Tavlan med bokstäver köpte jag på Primark i Spanien...tycker det är mysigt att skriva lite då och nu.

Vi pratade lite facetajm med mor och far och så kom Taki hem från golfen så han fick oxå lite mat.

Kortet är från promenad en bit hemmåt på Götgatan och längst bort ser man Globen!

Det var min onsdag:-)
(null)

(null)

(null)