Veggiemiddag🙏

GokvÀll i stugorna.

Fullt ös som vanligt pĂ„ jobbet.  Crosstraining pĂ„ lunchen och sedan medhavd lunchlĂ„da med spagetti och köttbullar.
Det började snöa och pĂ„ hemvĂ€gen  blev jag  blöt i hĂ„ret och alla lockar försvann..i-landsproblem..haha!

Handlade pÄ vÀg hem till middagen som blev paprikor i ugnen fyllda med grÀddkokt. VitkÄl och lite grönsaker till.
Aldrig gjort det förut och receptet dök lixom bara upp i mitt huvud. Jag mĂ„ste vara sugen pĂ„ det jag ska Ă€ta. 
Hottade upp vattnet med lite fryst mango.

Är oxĂ„ sugen pĂ„ kesoplĂ€ttar med majs som jag mĂ„ste göra nĂ„gon dag. 
Inte imorgon dock dĂ„ det blir middag pĂ„ Eataly imorgonkvĂ€ll för att tacka av Tommy som gĂ„tt i pension.

IkvÀll kollar vi pÄ "Dirigenten" pÄ tv4 och den Àr verkligen bra.

Das var allĂ©s đŸ€—
(null)

(null)

(null)