Lite positivitet behöver alla❤️

Häromdagen kände jag mig lite nere och bad att mina vänner skulle beskriva med ett ord min personlighet.

Alltså wow vad glad jag blev för allt ni skrev.

Samlar ihop dem i ett inlägg på bloggen så jag kan gå tillbaka och tanka lite när jag behöver❤️

(null)


TACK ALLA FINA VÄNNER❤️


Omtänksam

Livspositiv

Kompetent och varm

Livsnjutarspridare

Energi

Inspirationsspridare

Positiv

Effektiv

Levnadsglad

Aktiv

Cool

Glädjespridare

Bubblig/livlig

Glad

Carpediemkvinna

Världens bästa

Medveten

Fantastisk

Ärlig

Omtänksam

Positiv

Energisk

Gästvänlig

Lättsam att lära känna

Stor portion humor

Godhjärtad

Tålmodig

Öppenhjärtlig

Genuin

Varm

Omtänksam

Stort hjärta

En som bryr sig om allt och alla och står aldrig still

Snäll

Refined 

#1 - - Anonym:

va gulligt o säkert sant :) kram