Ikea & Rusta med Julia

Igår var Julia och jag ute på tur och det blev Ikea och Rusta. 
Till Ikea ville jag för att köpa en ram till min tavla som jag köpte på vernissaget av Emil Grönholm i onsdags. 
Taki är på Åland och spelar golf i helgen så lite finurlig som jag är tänkte jag att bäst att hänga upp den "innan" han kommer hem så får jag hänga den var jag vill..fniss!
Lite blommor från Ikea blev det också.

Från Rusta blev det lite fällar till uterummet, två nya lampskärmar till hallen och på Netonnet en förstärkare till internetsignalen då det varit lite si och så med signalen i andra delen av huset på nedervåningen då routern är på ovanvåningen i andra hörnet. 

På Ikea käkade panerad rödspätta och eftersom de var fredag så blev det en efterätt🤗

Sedan blev det hemmakväll i soffan all by my self❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)