Toppen lördag⭐️

Vilken lördag det blev!
Började med ett danspass på Sats med Helena. Hem och fixade till mig och så åkte Helena och jag hem till Jossan för hon skulle fixa det sista. Första gången jag & Helena hade lösögonfransar😜
Vi blev så nöjda⭐️⭐️ och har aldrig känt oss så snygga⭐️

Klockan 16:45 var det dags att åka till Strandvägen 14 och därifrån åkte vi båt till Arkipelag där konserten skulle vara.

Vi käkade lite och kl:21:00 var det dags för konsert. Vilken fantastisk konsert det blev. 
Robyn var underbar och hela konserten andadas kärlek.

Sedan bussades vi till stan och Café Opera förvexterfesten.

Vilken kväll det blev⭐️
Tack alla härliga swappers och härliga människor.
Bildbomd🤗
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


#1 - - Anonym:

men va roligt o så snyggt med dina fransar kram

Svar: Tack, jag kände mig som en superquuen:-)
Marie Häggström