Middag klar😀

Idag hade Taki lagat klar en rÀtt frÄn Linas matkasse nÀr jag kom hem.
"Palak Paneer med sval gurkraita"
Smakade indiskt och gott med ingredienser som:
Palak paner
  • Gurka
  • VispgrĂ€dde
  • Spenat
  • Turkisk yoghurt
  • Garam masala
  • Tomater
  • Gul lök
  • IngefĂ€ra,
  • Krossade tomater
  • (Lite annat var det oxĂ„ i, förstĂ„ss)
Paneer Àr en sorts fÀrskost för er som undrar.

Sedan smĂ„fixade jag lite och varvade med lite uterumshĂ€ng. 
Är dock sĂ„ nojig dĂ„ vi dödat (lĂ€s Taki) tvĂ„ BAUTASPINDLAR som kom farande och jag flög upp pĂ„ högsta punkten i rummet😂

Innan middagen var det swap pÄ Mariatorget med Jossan en stund.

Hann med ett 45 minuters pass pÄ Sats oxÄ sÄ jag Àr sÄ nöjd med dagen.

Tjingeling för idag❀
Ps: Om man gillar att lĂ€sa min blogg fĂ„r man gĂ€rna trycka pĂ„ ❀ lĂ€ngst ner, det gör ABSOLUT ingenting :-)
(null)

(null)
(null)

(null)


#1 - - Eva`s blogg:

Jag brukar trycka pÄ hjÀrtat o det Àr skoj om man gör det :) fin outfit Ä trevlig dag kram

Svar: Vad bra👍 Önskar dig en trevlig kvĂ€ll🙏
Marie HÀggström