Hello from Torrevieja

Nu har vi snart varit här ett dygn. Försenat flyg från Arlanda 40 min men till slut kom vi " hem" och efter bäddat sängen och fixat så var kl: 02:30. Vaknade 08:00 och kunde icke somna om så upp och sen gick vi på promenix. 17 751  steg idag så det känns bra.

Hem och lagade lunch och så solade jag på balkongen, Taki åkte till Las Colinas och tränade golf och när solen gick i moln så gick jag in och powernappade en halvtimme.
Internetet strular så imorgon ska jag ringa så de får komma och fixa, idag var det stängt pga att det är fars dag och helgdag här. 

På kvällen åkte vi till Campoamore och käkade på japanska restaurangen som vi varit på förut. Jag är helt besatt av deras mangosallad😍
På kvällen regnade det men hopoas på sol imorgon igen.
Imorgon kommer Mariana och Johan, Taki åker upp till Alicante och hämtar dem imorgon. Ska bli så mysigt.

Hörs imorgon 🙌
(null)

(null)

(null)
(null)

#1 - - Eva`s blogg:

åh va mysigt att ha det som ni har bara åka i väg sådär ..har ni bil där? kram

Svar: Ja, fast vi hyr👍
Marie Häggström