Yippie yay

Igår spelade taki på Las Ramblas med Tomas och två till. Jag stannade hemma och väntade på leveransen av barstolarna som skulle komma och jobbade på förmiddagen.
Äntligen är de här och jag började montera ihop dem och när jag kom till den sista så var den trasig i skinnet och saknade skruvar så jag fick bara upp tre stycken.
Så nöjd med stolarna och så sköna att sitta på och jag älskar att sitta vid bardiskar/köksöar när man kommer lite högre upp. 
Blir till att åka tillbaka med den trasiga  idag.
På eftermiddagen promenerade jag upp till Habaneras och kollade lite. 
Fyndade lite och på hemvägen stannade jag till och fikade på vårt fina lokala fik som är så fräscht. Hittade också en tavla på hemvägen.

På kvällen var vi på räkfrossa på Rosvalls med Cilla & Tomas ..verkligen supergoda räkor.

Bildbomb som vanligt!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Anonym:

såå fina stolar mysigt ni har det kram

Svar: Tack..🙏
Marie Häggström