Onsdag i Torrevieja

Igår åkte vi till Guardamarstranden. 
Väldigt skönt och Taki tog massage och jag gick en 40 min promenad på den låååånga stranden. 
Käkade lunch där och sen ner och sola, bada läsa och så somnade vi båda två. Vaknade 18:40 och begav oss hemmåt. 
Stannade och handlade lite och så gjorde vi middag hemma.

Taki satte igång diskmaskinen men det verkar vara ngn vajsing då den inte spolar ut vattnet😪
Just nu är rörmokaren här och ska laga det.

En konstig grej vi upptäckte när vi kom utanför huset var att ngn klottrat "Takis" utanför...lite konstigt va?

Vi ses!!

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Ingalill:

Gud vad skönt med ryggmassage, jag riktigt känner det på min rygg när jag ser Taki. Mysko med texten Taki men det får nog sin lösning, vi får se.

Svar: Ja visst var det konstigt ? Det betyder inget på spanska iallafall👍
Marie Häggström

#2 - - Ingalill:

Blev så upptagen med massagen så jag glömde säga att det ser ju jättefint ut i er lägenhet, sen att inte allt funkar det är man van vid. Ni njuter i fulla drag där förstår jag. Ha en fin midsommar, här ösregnar det. Kramar

Svar: Hej! Ja det är nästan så man inte vill gå ut. Idag firar vi midsommar med 10 vuxna och två barn. Traditionsenligt med sill snaps och 5-kamp:-) önskar er en fin midsommar och att det inte regnar på er😘
Marie Häggström