Golftävling på Lo Romero

En mycket härlig dag med golftävling på Lo Romero.
Det är enda jobbiga var att jag var tvungen och kliva upp klockan 06:00 men så är en golfare liv⛳️

Vi fick gå i samma boll som Camilla och Roger och vi startade på hål två. Fick en liten fin goodiebag  innan vi gick iväg och efter avslutad runda fick vi massa små plockmat och paella. Allt var såå gott!
Det var också en fotograf ute på banan och tog kort och när vi kom tillbaka så fick alla varsitt fint kort på när vi spelar.

Det gick riktigt bra för mig idag då jag fick 37 poäng och sänkte mig  så nu har jag 24,0 i handikapp. 

Roger vann en fin tröja på utlottningen🙏
        
Åkte hem och chillade lite får se vad vi ska hitta på ikväll.

Lite bilder från golfen.
Tjingeling!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)