Varmt men jag klagar icke.

Igår käkade vi sill, potatis och ägg till middag. Mums så gott! 
Somnade vid 23.00 igår och sov till 10:00 idag. Skönt att sova igen lite.

Idag har jag varit på PMU, åkte dit 10 min innan det öppnade och efter mig kom massor med folk. 
Jag skulle köpa stapelbara kaffekoppar till fars fiskeväska då de han har i plast just börjat smaka plast av kaffet så nu ville han ha porslin...med handtag och skulle vara stapelbara. Sprang till kaffekoppshyllan och hittade 6 st vita för tror det var 6:- st.

Jag hittade tre vinglas av lite tjockare glas men jag gillade modellen, 10;- st. Synd att det var tre bara men kan ju hitta på ngt annat ställe.
Köpte också 4 tavlor som ska sitta i uterummet. Tyckte de passade bra hemma hos oss som spelar golf.

Nu ska jag fixa lite mat, det blir pyttipanna med ägg och rödbetor och padrones och soyabönor och sen blir det tipspromenad på Solvi kl: 18:00👍
Då kommer min kusin Anna från Skåne dit med hela sin familj. Ska bli kul att träffas❤️


(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

#1 - - Casey Brenner:

Just nu upp till hela 70% rabatt på flygresor när jämför och bokar
flyg och hotell genom Tailticket.se

Inget konto krävs, få priserna direkt i skärmen
jämför bland tusentals flyg och hotell direkt.

www.tailticket.se