Back in sweden🇾đŸ‡Ș

Jahapp nu Ă€r vi hemma igen och förstĂ„r inte vart tiden tar vĂ€gen nĂ€r man har semester. 
Vi badar, spelar golf, Àter, slappar, sover och trÀffar goda vÀnner.
Vi kom iallafall hem inatt klockan 02:30 efter ett kaos pÄ Arlanda med vÀskorna.
Vi hade bestĂ€llt door to door eller vad det nu heter och det innebĂ€r att man samĂ„ker taxi flera stycken.
SÄ klart sÄ var vi sist pÄ listan att bli avlÀmnade men stÀllde klockan pÄ 09:00 och jobbade idag hemifrÄn. Julia och Emilio kom förbi och kÀkade lunch och tog ett bad i poolen.
IkvÀll gjorde jag tonfisksallad och sÄ kÀkade vi uterummet. Sedan spelade vi backgammon och jag förlorade med 2-1.
Är sĂ„ glad att Julia och Torsak och Helena som varit hĂ€r har skött blommorna sĂ„ fint, vad som hĂ€nt med tvĂ€ttmaskinen talar vi tyst om.
Taki har varit och bestĂ€llt en ny tvĂ€ttmaskin och torktumlare som kommer pĂ„ torsdag. Tror jag fĂ„r ta en liten tvĂ€ttkurs med Julia efter det hĂ€r, ha ha. (Verkar som de tagit med hela Sunny beach och hĂ€llt i maskinen som pajat)

Fick Ă€ven kĂ€nna sparkarna pĂ„ bebisen idag â€ïžĂ…hh som jag  lĂ€ngtar efter Hailey💞 
Imorgon brummar jag in till jobbet sĂ„ nu blir det gonatt.
Bildbomb đŸ™‹â€â™€ïž
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)