Another snowy day

Mera snö och det ska visst komma mera hels veckan. Hoppas det inte ska bli för mycket snö så det blir förseningar på flyget för Jossan & Tim imorgon bitti. De ska ner till vår lägenhet i Spanien en vecka och åker imorgon bitti.
Jag, jag fick passa katterna så nu blir jag söderböna en vecka.
Sist blev jag ju utskälld av en psykisk sjuk kvinna och så snodde hon mina ciggaretter, få se vad man ska få vara med om denna gång😂

Zelda har invigt nya mattan ikväll, gullnosen❤️

Taki gjorde pulled pork till middag och det var ju supergott.

Packat för en vecka och är redan bjuden på middag på lördag i mitt egna hem, så då återvänder jag temporärt😀

Tjingeling!

(null)

(null)

(null)

#1 - - Eva`s blogg:

Åh va skönt för dem att lämna detta som ni har, vi har sällan snö ju he he hoppas du får det bra även du bor borta kram