Underbar helg❤️❤️

På fredag eftermiddag kom Mariana & Johan på besök och vi badade i poolen och njöt av solen.
Jag bakade foccacia och gjorde paprika i ugnen med parmesanröra på till förätt och sen grillade vi.
Satt ute till 02:00 och pratade innan vi gick och la oss. De sov över.

Idag hade jag Julia & Jossan här på middag och gjorde den goda thaisalladen som Ludde gjorde förra fredagen. Den blev underbart god❤️
Gjorde en ny plåt med foccacia idag då jag hade 25g jäst kvar. Jossan fick matlåda med sig hem och Julia tog med sig en portion till Torsak. Hav några bitar till grannen Caroline som jag visste var ensam hemma med barnen, blev uppskattat.

Vi spelade plump när Taki kom hem från KM på golfklubben och Taki vann.

Kom lite regn idag så det kändes friskt och skönt i luften idag.
Regnbågen visade sig och det passar ju bra under Pride 🌈

God night!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


#1 - - Anonym:

fina bilder o mysigt ni har det :) kram

#2 - - Eva`s blogg:

vad är det du har i paprikan?

Svar: Man blandar riven parmesan 50g/creme fresh 1dl/vitlök 1st / dijonsenap 1 tsk /salt bred på och in i ugnen 15 -20 min.
Marie Häggström