Dag 3 i Torrevieja

Nu har Adam och Jessika kommit. Så mysigt, första gången jag träffar Jessika och hon verkar vara en mysig tjej.


När Taki åkte och hämtade dem så gjorde jag frukost tills de kom. Lyxade till det med en Cava till frukosten lite lyx kan man ju ha på semestern. Klockan var ju ändå 12.00.

Sedan packade vi bad grejerna och åkte till La Mata och badade. Både Taki och Jessika tog massage på stranden och fick njuta av det en stund.
Taki & jag tog en promenad på stranden så med morgonwalken fick jag ihop 16 000 steg idag som blir 1,2 mil. Känns superbra💪

Käkade en god sallad till lunch och vid 18:30 åkte vi hem mot lägenheten.
Då stod temperaturmätaren på 30 grader.

Medan alla duschade passade jag på och göra lite jobb och sen när alla var klara så gick vi ut på strandpromenaden och käkade god pasta på Sirocco, rekommenderas med trevlig personal och god mat.

Ungdomarna var trötta efter att ha åkt hemifrån Hedemora mitt i natten så det blev en tidig kväll, inte mig emot 🙏

God natt och tack för denna härliga dag.