Välkommen Julian lillebror<3

Idag kom Julians lillebror till denna värld.
Taki åkte igår inatt och hämtade Julian då det var dags för föräldrarna att åka till BB.
 
Han föddes strax före lunch och hade tio fingrar och tio tår, helt perfekt! 
Längtar till man får hålla i honom och känna den där härliga bebiskänslan.
 
Superstort Grattis till er!!
 
Hämtat Zelda hos veterinären och vi fortsätter droppa varje timme idag och imorgon. Hon tyckte att ögat såg bättre ut och förhoppningsvis klarar vi ögat!
l helgen ska vi minska till varannan timme.
Hon hade jamat hela dagen hos veterinären men när jag kom blev hon tyst, lilla stumpan har längtat efter mig och var orolig när hon inte var hemma. Kissa och bajsa gjorde hon inte heller där men när vi kom hem så kissade hon direkt. Nu ligger hon helt slut och vilar.
 
Efter middagen lovade jag att vi skulle åka på pokemonjakt julle och jag, det regnade så vi tog bilen och han fick fem nya pokemon, superglad kille:-)
Han är ju så omtänksam så han sa flera gånger...nu åker vi hem, varför då sa jag? 
-Jag vill inte att vi ska komma försent hem till Zelda när hon har ont i ögat. Alltså vilken guldkille han är<3
Till kvällsmat blev det hallonsmoothie, gott!
 
Jobbar hemma imorgon och droppar på!
 
Tjingeling!
 
 
 
 
#1 - - Eva`s blogg:

grattis va roligt :) kram å fin fredag

Svar: Tack! Trevlig helg😉
Marieangel