Stökigt

Just nu är det så stökigt hemma och jag orkar lixom inte ta tag i det, samlar krafter att göra det imorgon eller på torsdag.

Har varit jobbigt när Zelda varit sjuk och jag känner mig slut i hjärnan. En vecka i Grekland hos svärmor kommer att göra susen. (hoppas jag)
 
Zelda börjar öppna ögat lite mera nu och det är väl ett friskhetstecken tror jag❤️

Hon får atropin varann dag för att pupillen ska vara vidgad och den dreggelattacken som kommer strax efter är inte någon barnlek kan jag säga!!
Googlade och det är tydligen vanligt.

Stökigt är det men så är det ibland.
Alla dynor och filtar är tvättade iallafall och ska upp på vinden. Sommarskorna ska oxå upp. Kanske jag orkar imorgon, den som lever får se😂😇

Hörs imorgon!




#1 - - Tc:

Undrar hur Takis skohylla ser ut

Svar: Kan ju visa det imorgon😂
Marieangel

#2 - - Eva`s blogg:

ja det blir nog så när vi går över till andra skor he he ser gott ut med pannkakor :) ska ni till Grekland?

kram

Svar: Japp på lördag🙏
Marieangel