Sesampanerad rödspätta...

....med blomkålsmos. Vilken smekning för gommen. Serverades med ärtskott och romansallad. Mumsfilibaba verkligen! 

Måste säga att LCHF har hittills varit gott, var ju ett par år sedan vi åt det.
Sötsuget har redan börjat försvinna.

Taki hann laga allt innan jag kom hem, jag förgyllde bara med uppläggningen.

Zelda har fått sin flytande medicin och ögondroppar och ligger nu och sussar i soffan. Jag lider med henne då hon ser helt deprimerad ut.

På jobbet serverades det kanelbulle då det är kanelbullens dag idag, men jag gick och köpte en rawboll. Lite nyttigare, heja mig.

Fick ihop 10 000 steg idag få jag gick till Folkungagatan 79 för att kolla lite klänningar, blev det någon tro? Det får ni se imorgon eller på fredag 🙃

Det var min onsdag, ha en fin kväll!


#1 - - Jessica Högberg:

Vad planerar du med?

Svar: Första veckan nu tog jag recept från Ulrika Davidsson böcker som jag hade hemma. Nästa vecka blir det nog recept från kostdoktorn🙏
Marieangel